2017-07-06

Zapytanie ofertowe na dowóz uczniów

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Czarna Woda w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2017/2018

ZNAK SPRAWY – OSW.4464.6.1.2017

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO,

do zamówienia nie stosuje się ustawy „Prawo zamówień publicznych”.

 

I. Określenie Zamawiającego

Gmina Czarna Woda - reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Wody

NIP 592-10-02-479 REGON 191675617

Adres do korespondencji: Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7,

Strona WWW: www.czarna-woda.pl

Strona BIP: bip.czarna-woda.pl

Pracownicy uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:

Od godz. 8:00 do 15:00

Anna Wegner  tel. +48 58 587-88-55 w. 38

tel/fax +48 58 587 88 01, e- mail: szkola@czarna-woda.pl

 

II. Definicje podstawowych pojęć i określeń

Wyrażenia i skróty używane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczają:

1.      Zamawiający– Gmina Czarna Woda;

2.      Wykonawca– podmiot, z którym Zamawiający zawarł Umowę, na warunkach określonych we wzorze Umowy, załączonym do Zapytania ofertowego;

3.      Placówka – Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnej Wodzie, Przedszkole Publiczne w Czarnej Wodzie.

 

III. Miejsce i termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia od 01.09.2017r. do 22.06.2018r.

Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków, w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do placówek oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć, a także faktyczna ilość uczniów korzystających z dojazdów, ustalone będzie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym na ok.  dwa tygodnie przed datą 01.09.2017 r.

Miejsce wykonania zamówienia:teren Gminy Czarna Woda.

 

IV. Oznaczenie przedmiotu zgodnie z CPV

60112000-6 usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.

 

V. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozach uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Czarna Woda w formie zakupu imiennych biletów miesięcznych w okresie od dnia 01.09.2017 r. do 22.06.2018 r. na trasach:

- dowozy

Huta Kalna – Lubiki – Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnej Wodzie – Czarna Woda ul. Polna, Długa – Przedszkole Publiczne w Czarnej Wodzie – Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnej Wodzie (jeden kurs),

- odwozy

o   Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnej Wodzie – Przedszkole Publiczne w Czarnej Wodzie– Czarna Woda ul. Polna, Długa - Lubiki– Huta Kalna– Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnej Wodzie (jeden kurs),

o   Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnej Wodzie – Czarna Woda ul. Polna, Długa - Lubiki– Huta Kalna– Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnej Wodzie (jeden kurs).

2. Dowóz uczniów do placówek oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęćodbywać się będzie w dni nauki szkolnej według rozkładów i godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.

3. Zamawiający  sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej.

4. Oferent zobowiązany jest podać kalkulację kosztów miesięcznego dowozu jednego ucznia z danej miejscowości i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego), przy założeniach średnio 22 dni nauki miesięcznie. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędnych do jego wykonania.

5. Dowóz uczniów będzie odbywać się pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów  w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowanymi.

6. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.

7. Wykonawca zapewni uczniom przewożonym warunki bezpieczeństwa, wygodę, w szczególności miejsca siedzące. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach. Orientacyjna ilość uczniów korzystających z dojazdów w roku szkolnym 2017/2018 – 30 osób z Huty Kalnej i Lubik oraz 3 osoby z Czarnej Wody.

8. Zamawiający nie przewiduje możliwości powierzenia zadania Podwykonawcy.

9. Rozliczenie usługi, o której mowa w pkt. 1, następować będzie na podstawie ilości wystawionych biletów miesięcznych. Łączna liczba uczniów korzystających z biletów miesięcznych może ulec zmianie w stosunku rocznym.

10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

VI. Wymagania stawiane Wykonawcy:

1. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.).

2. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymywanie właściwego stanu technicznego środków transportu, w tym przestrzeganie terminów badań technicznych, którymi świadczona będzie usługa.

3. Wykonawca musi zapewnić dzieciom i młodzieży bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny .

4. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, ważną przez cały okres wykonywania zamówienia;

b) posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia

w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowanie dwóch usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały usługi wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj. dysponują pojazdem, który posiada minimum 40 miejsc siedzących, na cały okres wykonywania zamówienia;

d) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

 

VII. Dokumenty wymagane od Oferenta:

1. Formularz oferty wraz ze szczegółową kalkulacją ceny oferty zgodny ze wzorem stanowiącymZałącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego,

2. wykaz dwóch wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały usługi wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według załącznika nr 1 do formularza oferty;

3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 2 do formularza oferty;

4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – załącznik nr 3 do formularza oferty;

5. wykaz z informacją o posiadaniu pojazdu z minimum 40 miejscami siedzącymi wraz z informacją o podstawie do dysponowania pojazdem - załącznik nr 4 do formularza oferty;

6. licencja na wykonywanie transportu drogowego osób, ważną przez cały okres wykonywania zamówienia.

Dokumenty są składane w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pisemnego zobowiązania tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał dokumentu, nie kopia).

 

VIII. Przygotowanie i złożenie oferty

1. Oferta oraz załączniki do oferty winny być przygotowane zgodnie z treścią formularzy stanowiących załączniki do zapytania ofertowego, podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty i załączników do oferty na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będą formularzom określonym przez Zamawiającego.

3. Oferta wraz z załącznikami winna być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny z zachowaniem formy pisemnej. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym w załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę). Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.

4. Zaleca się kolejno ponumerować strony oferty i dokumentów składanych wraz z ofertą, a w treści oferty umieścić informację, z ilu kolejno ponumerowanych stron składa się oferta wraz z załącznikami.

5. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą pisemnie drogą pocztową, faksem lub pocztą elektroniczną (skan oryginału dokumentu) na adres szkola@czarna-woda.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekaże dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron niezwłocznie potwierdzi fakt ich przesłania na piśmie lub pocztą elektroniczną czy faksem.

6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

7. Ofertę należy złożyć w 1 egzemplarzu.

 

IX. Opakowanie i oznaczenie oferty

Ofertę wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie oznaczonej w następujący sposób:

            ............................................................................................................................................

(nazwa Zamawiającego)

.......................................................................................................................................

(adres Zamawiającego)

.......................................................................................................................................

(nazwa (firma) Wykonawcy)

.......................................................................................................................................

(adres Wykonawcy)

OFERTA – Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Czarna Woda w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2017/2018.

NIE OTWIERAĆ PRZED 12.07.2017 r. godz. 1100

Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany lub informacja o wycofaniu oferty winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty winno być opakowane tak jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

 

X. Terminy

1. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.

2. Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 7 w Czarnej Wodzie, nr pokoju 19, nie później niż do dnia 12.07.2017 r. do godz. 11:00.

3. W przypadku ofert przesłanych drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska), jako termin złożenia oferty Zamawiający przyjmie termin otrzymania przesyłki.

4. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom nie otwarte.

 

XI. Sposób obliczenia ceny.

1. Przed oceną ofert Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa Wykonawcy w postępowaniu i określi, czy każda z ofert spełnia wymagane warunki, czy została ona prawidłowo podpisana oraz czy jest zgodna z wymaganiami przedstawionymi w zapytaniu ofertowym.

2. Oferty Wykonawców będą oceniane według następujących kryteriów i wag:

Cena wykonania przedmiotu zamówienia: 100%

3. Sposób obliczania wartości punktowej kryterium.

Cena wykonania przedmiotu zamówienia – 100%

Wg oferty i formularza cenowego, zasada oceny wg wzoru:

C1= (Cm/C) x 100 pkt

gdzie:

C1 – ilość punktów za cenę                      Cm – cena najniższa                         C – cena badana.

4. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

XII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zapytania ofertowego –stanowią wzór umowy na świadczenie usług przewozowych.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..