2020-10-13

D E C Y Z J A o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

        BiGM.6733.4.2020                                                        Czarna Woda, dnia 09.10.2020 r.

 

 

D E C Y Z J A

o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

 

Na podstawie  art. 50, art. 51 i art. 54 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym(Dz.U. z 2020 r. poz. 293 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1589) oraz art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późn. zm.),  po rozpatrzeniu wniosku Gminy Czarna Woda , ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda z dnia 29.06.2020r. (wpływ 30.06.2020r.)

     

ustala się warunki zabudowy

    

dla terenu dz. ewidencyjnych nr: 286, 289/5, 289/6, 291/4, 291/11, 303, 306, 309/5, 309/6, 320/1, 339, 340/2, 355, 363, 372/1, 372/2, 373, 380, 385, 403/5, 429/3, 429/4, 576, 597/11, 597/47, 597/48, 597/55, 597/56, 597/57, 597/58, 597/59, 597/60, 597/64, 597/67, 609/1, 610, 611/1, 611/2, 611/5, 631, 637, 676, 671/3, 671/6, 682/16 – w zakresie nieobjętym planem miejscowym, 797/4,obr. geodezyjny Czarna Woda w m. Czarna Woda

w sposób następujący:

 

  1. Warunki i szczegółowe zasady zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy wynikające z przepisów odrębnych.

 

1.1.Rodzaj inwestycji.

Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej, planowanej na działkach o nr ewidencyjnym: 286,289/5, 289/6, 291/4, 291/11, 303, 306, 309/5, 309/6, 320/1, 339, 340/2, 355, 363, 372/1, 372/2, 373, 380, 385, 403/5, 429/3, 429/4, 576, 597/11, 597/47, 597/48, 597/55, 597/56, 597/57, 597/58, 597/59, 597/60, 597/64, 597/67, 609/1, 610, 611/1, 611/2, 611/5, 631, 637, 676, 671/3, 671/6, 682/16 – w zakresie nieobjętym planem miejscowym, 797/4,obr. geodezyjny Czarna Woda w m. Czarna Woda

 

1.2.Projekt budowlany inwestycji spełniać musi wymagania przepisów szczególnych:

  1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333)
  2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 1442),
  3. Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 470 z późn. zm.),
  4. Ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2020 poz. 1064)

     e) Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r.– Prawo wodne (Dz. U. z 2020 poz. 310 ze zm.),

     f) Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2020 r. poz. 65 z późn. zm.),

     g) Ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2020 r., poz. 282 z późn. zm.) – przedmiotowy teren nie jest położony w strefie ochrony konserwatorskiej,

  1. z innymi niewymienionymi przepisami wynikającymi z charakteru inwestycji.
  2. Zgodnie z art. 6 pkt. 3) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2020 r. poz. 65 z późn. zm.) celem publicznym jest m.in. budowa i utrzymywanie publicznych urządzeń służących do zaopatrzenia ludności w wodę, gromadzenia, przesyłania, oczyszczania i odprowadzania ścieków oraz odzysku i unieszkodliwiania odpadów, w tym ich składowania;

 

1.3. Parametry techniczne inwestycji:

1.3.1. Parametry zabudowy - stacja pomp

  • maksymalna powierzchnia terenu zagospodarowania stacji pomp – 500 m2.
  • budynek stacji pomp próżniowo-tłocznych – budynek z dachem dwuspadowym, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony o wymiarach zewnętrznych (maks.) 5,5 x 8,5 m i wysokości kondygnacji przyziemia do 3 m.

1.3.2. Parametry sieci i urządzeń infrastruktury:

  • zagospodarowanie terenu stacji pomp próżniowo-tłocznych :
    • retencyjny zbiornik stalowy podziemny średnicy do 3,0 m i  pojemności do 15 m3,
    • biofiltr odorów w obudowie betonowej częściowo zagłębionej w gruncie o wymiarach zewnętrznych (maks.) 5,0 m x 3,0 m i głębokości maks. 1,8 m.
    • wykonanie: oświetlenia zewnętrznego, utwardzenia wjazdu, chodnika i ogrodzenia z bramą wjazdową i furtką.
  • sieć kanalizacyjna podciśnieniowa z rur z tworzywa sztucznego w zakresie średnic 90 – 160 mm, - inwestycja liniowa, podziemna, z elementami zlokalizowanymi na powierzchni ziemi (pokrywy studzienek kanalizacyjnych, skrzynki uliczne zaworów odcinających); długość maksymalna 11,5 km;
  • sieć kanalizacyjna ciśnieniowa z rur z tworzywa sztucznego, w zakresie średnic 90 – 110 mm - inwestycja liniowa, podziemna; długość maksymalna 600 m;
  • sieć kanalizacyjna grawitacyjna z rur z tworzywa sztucznego, w zakresie średnic 160 – 200 mm - inwestycja liniowa, podziemna z elementami zlokalizowanymi na powierzchni ziemi (pokrywy studzienek kanalizacyjnych); długość maksymalna 900 m;
  • sieć elektroenergetyczna dla potrzeb zasilania urządzeń stacji pomp próżniowo-tłocznych, długość maksymalna do 500 m;
  • technologia prac:
    • przewody sieci kanalizacyjnej układane w wykopie otwartym;
    • w pobliżu drzew, istniejącej zabudowy, w terenach zagospodarowanych prowadzenie prac metodą bezwykopową.
    • przejścia poprzeczne oraz prowadzenie przewodu w pasie drogowym drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej realizowane metodą bezwykopową, bez naruszania nawierzchni i konstrukcji drogi.

1.4.Warunki i wymagania ochrony i kształtowania ładu przestrzennego:

  • Nie dotyczy

 

1.5.Ustalenia dotyczące ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu:

Warunki ochrony środowiska i zdrowia ludzi – brak ujemnego wpływu na środowisko

  • Przedsięwzięcie zgodnie z §3 ust.1 pkt 79 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U. z 2016 r., poz 71) kwalifikuje się jako: sieci kanalizacyjne o całkowitej długości przedsięwzięcia nie mniejszej niż 1km, z wyłączeniem ich przebudowy metodą bezwykopową oraz przyłączy do budynku”. W związku z powyższym, na podstawie art.71 ust.2 ustawy OOŚ, realizacja przedsięwzięcia wymaga uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
  • Dla wnioskowanego przedsięwzięcia Burmistrz Czarnej Wody wydał decyzję
    nr OSOŚ.6220.3.2019.JG z dnia 28 listopada 2019 r. orzekającą stwierdzenie braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
  • Inwestycja częściowo położona jest w Obszarze Chronionego Krajobrazu Borów Tucholskich - obowiązują przepisy Uchwały Nr 259/XXIV/16 Sejmiku Województwa Pomorskiego z dnia 25 lipca 2016 r. w sprawie obszarów chronionego krajobrazu w województwie pomorskim (Dz.U. Woj. Pomorskiego z dnia 16 sierpnia 2016 r. poz. 2942).
  • Teren jest położony w Obszarze Specjalnej Ochrony Ptaków „Bory Tucholskie” PLB 220009 sieci Natura 2000- projektowane zainwestowanie nie może degradować walorów krajobrazowych   środowiska;

          - projektowane urządzenia i sieci infrastruktury technicznej należy lokalizować 

            i przeprowadzać w sposób zapewniający ograniczenie ich oddziaływania na

            środowisko

  • Przedmiotowa inwestycja winna być projektowana, realizowana i użytkowana zgodnie z przepisami z zakresu ochrony środowiska, m.in. z:
  • Ustawą z dn. 27 kwietnia 2001 – Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219), w zakresie:
    • zapewnienia oszczędnego korzystania z terenu w trakcie przygotowywania i realizacji inwestycji,
    • ochrony warstwy gleby urodzajnej humusu poprzez zagospodarowanie zgodnie z przepisami odrębnymi,
    • zgodności z innymi przepisami wymienionymi w Ustawie Prawo Ochrony Środowiska.
  • Ustawą o ochronie przyrody w zakresie:
    • ochrony istniejącej zieleni wysokiej polegającej na zabezpieczeniu pni drzew przed uszkodzeniami na czas prowadzenia robót i  uzyskaniem zgody na wycinkę zieleni w przypadku kolizji z zamierzoną inwestycją,
    • zgodności z innymi przepisami wymienionymi w Ustawie o ochronie przyrody,
  • Ustawą z dnia 20 lipca 2017 r.– Prawo wodne (Dz. U. z 2020 poz. 310 ze zm.), w zakresie m.in.:
    • zapewnienia ochrony dla istniejących cieków powierzchniowych i podziemnych w sposób nie zakłócający naturalnego przepływu wód,
    • oraz zgodności z innymi przepisami wymienionymi w ustawie Prawo wodne,

Dla inwestycji należy uzyskać pozwolenie wodno prawne jeżeli będzie wymagane.

  1. innymi przepisami obowiązującymi dla określonego rodzaju inwestycji.

 

1.6.Ustalenia dotyczące ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej:

  • teren inwestycji nie jest położony w strefie ochrony konserwatorskiej oraz nie stanowi stanowiska archeologicznego.
  • W pobliżu terenu inwestycji nie znajdują się obiekty szczególnie chronione

1.7.Ustalenia dotyczące obsługi w zakresie infrastruktury technicznej i komunalnej:

  • obsługa komunikacyjna – nie dotyczy

 

  • uzbrojenie terenu:
    • stacja pomp
    • sieć kanalizacyjna podciśnieniowa
    • sieć kanalizacyjna ciśnieniowa;
    • sieć kanalizacyjna grawitacyjna
    • sieć elektroenergetyczna dla potrzeb zasilania urządzeń stacji pomp próżniowo-tłocznych, 1.8.Ustalenia dotyczące ochrony gruntów rolnych:

Inwestycja nie wymaga zgody na wyłączenie z użytkowania rolnego i leśnego – teren dróg gminnych i rolnych, na terenach leśnychukładanie przewodów kanalizacyjnych, realizowane poza linią drzew, w istniejących duktach leśnych metodami bezwykopowymi, wzdłuż istniejącego uzbrojenia – linii kablowych podziemnych elektroenergetycznych i teletechnicznych

1.9.Wymagania dotyczące ochrony interesów osób trzecich:

  • zapewnić dostęp do drogi publicznej,
  • zapewnić możliwość korzystania z mediów (woda, kanalizacja, energia elektryczna i cieplna, środki łączności),
  • zapewnić dostęp światła dziennego do pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi,
  • chronić przed uciążliwościami powodowanymi przez hałas, wibracje, zakłócenia elektryczne i promieniowanie,
  • chronić przed zanieczyszczeniami powietrza, wody i gleby.

 

2.  Linie rozgraniczające teren inwestycji.

Zakres inwestycji przedstawiony jest na mapie stanowiącej załącznik graficzny do niniejszej decyzji.

Przedmiotowa inwestycja obejmuje swoim zasięgiem teren działek o nr ewidencyjnym: 286, 289/5, 289/6, 291/4, 291/11, 303, 306, 309/5, 309/6, 320/1, 339, 340/2, 355, 363, 372/1, 372/2, 373, 380, 385, 403/5, 429/3, 429/4, 576, 597/11, 597/47, 597/48, 597/55, 597/56, 597/57, 597/58, 597/59, 597/60, 597/64, 597/67, 609/1, 610, 611/1, 611/2, 611/5, 631, 637, 676, 671/3, 671/6, 682/16 – w zakresie nieobjętym planem miejscowym, 797/4,obr. geodezyjny Czarna Woda w m. Czarna Woda

 

3.  Wygaśnięcie decyzji może nastąpić w trybie art. 162 § 1 pkt 1 Kpa,  gdy:

  • inny wnioskodawca uzyskał pozwolenie na budowę,
  • dla przedmiotowego terenu uchwalono plan miejscowy, którego ustalenia są inne niż w wydanej decyzji o warunkach zabudowy jeżeli nie została już wydana ostateczna decyzja o pozwoleniu na budowę.

U Z A S A D N I E N I E

Gmina Czarna Woda , ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda wnioskiem z dnia 29.06.2020r. (wpływ 30.06.2020r.) wystąpiła o wydanie decyzji o ustaleniu celu publicznego dla inwestycji polegającej na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej, planowanej na działkach o nr ewidencyjnym: 286, 289/5, 289/6, 291/4, 291/11, 303, 306, 309/5, 309/6, 320/1, 339, 340/2, 355, 363, 372/1, 372/2, 373, 380, 385, 403/5, 429/3, 429/4, 576, 597/11, 597/47, 597/48, 597/55, 597/56, 597/57, 597/58, 597/59, 597/60, 597/64, 597/67, 609/1, 610, 611/1, 611/2, 611/5, 631, 637, 676, 671/3, 671/6, 682/16 – w zakresie nieobjętym planem miejscowym, 797/4,obr. geodezyjny Czarna Woda w m. Czarna Woda.

Zgodnie z treścią art. 50 ust.1  ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz.U. z 2020 r. poz. 293 z późn. zm.) inwestycja celu publicznego jest lokalizowana na podstawie planu miejscowego , miejscowego w przypadku jego braku – w drodze decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego. Na wnioskowanym terenie nie obowiązuje plan miejscowy ,a budowa kanalizacji sanitarnej jest inwestycją celu publicznego.  

Art. 54 określa treść decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego oraz wymogi wyszczególnione w pkt. 1 do 5 niniejszej decyzji.

Wobec powyższego orzeczono jak w sentencji decyzji.

Projektowana inwestycja wymaga uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia

 

Projekt decyzji został uzgodniony z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska –
nr RDOŚ-Gd-WZP.612.12.18.2020.PK z dnia 15.09.2020 r. (wpływ do Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie w dni 15.09.2020 r.)

Projekt decyzji został uzgodniony z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej w Gdańsku
nr GD.RPP.611.658.2020.PA z dnia 16.09.2020 r. (wpływ do Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie w dni 22.09.2020 r.)

 

 

               Od niniejszej decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego    Kolegium Odwoławczego w Gdańsku za pośrednictwem Burmistrza Czarnej Wody w  terminie  14  dni  od  daty  jej doręczenia.

Stosownie do treści art. 127a § 1 oraz § 2 Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.) strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.

         POUCZENIE:

W celu uzyskania pozwolenia na budowę należy przedłożyć w Starostwie Powiatowym w Starogardzie Gdańskim wniosek   o   wydanie   pozwolenia   z   następującymi załącznikami:

  1. Projekt budowlany uzgodniony z jednostkami wymienionymi w decyzji.
  2. Decyzja o ustaleniu lokalizacji celu publicznego
  3. Oświadczenie Inwestora o prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane.

 

 

 

 

 

                                                                                               Z up. Burmistrza

                                                                                               Łukasz Łangowski

                                                                                               Zastępca Burmistrza

 

 

………………………………….                                          …………………………………..

(pieczęć)                                                                                                                (podpis)

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..