2018-04-20
BURMISTRZ CZARNEJ WODY OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie wyższe kierunkowe, związane ze specyfiką stanowiska
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
- staż pracy – minimum 1 rok na stanowisku o specyfice podobnej do stanowiska na które prowadzony jest nabór.
- Wymagania dodatkowe:
biegłość w posługiwaniu się komputerem
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie księgowości w zakresie ewidencji i rozliczania dochodów budżetowych gminy.
- Prowadzenie księgowości w zakresie ewidencji finansowych dochodów Urzędu jako jednostki budżetowej.
- Prowadzenie rachunkowości zobowiązań pieniężnych i podatków.
- Prawidłowe i terminowe egzekwowanie należności budżetowych,
- Opracowywanie projektów uchwał w sprawach finansowych i innych dokumentów uchwalanych przez Radę Miasta lub Burmistrza,
- Prowadzenie rejestru przypisu podatków,
- Prowadzenie rejestru opłat,
- Współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, Izbą Skarbową, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
- Realizacja zadań wynikających z treści porozumień zawartych z innymi jednostkami Administracji Państwowej i Samorządu Terytorialnego.
- Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań w tym terminowe i zgodne z przepisami odprowadzanie dochodów do budżetu Państwa,
- Współdziałanie z organami samorządowymi i organizacjami społeczno-politycznymi działającymi na terenie Miasta,
- Współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej i samorządu,
- Opiniowanie skarg, wniosków i interpelacji według właściwości,
- Opracowanie propozycji do projektów wieloletnich programów rozwoju w zakresie swojego działania,
- Przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań,
- Składanie wniosków o zaangażowanie środków w zakresie swojego działania.
- Postępowanie w zgodzie z ustawą o zamówieniach publicznych i ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnej, o dostępie do informacji publicznej oraz z wszystkimi aktami prawnymi w zakresie swojego działania.
- Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
- Miejsce pracy:praca w budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie. W budynku brak windy umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim znajduje się na parterze.
- Stanowisko pracy:stanowisko pracy związane z: obsługą komputera, bezpośrednią obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- zatrudnienie od dnia 15 maja 2018 r. na pełny etat na okres 6 miesięcy z możliwością rozwiązania za 2 tygodniowym wypowiedzeniem. W tym okresie pracownik odbywa służbę przygotowawczą, która trwa nie dłużej niż 3 miesiące i jest zakończona egzaminem. Po pomyślnym zdaniu egzaminu następuje zatrudnienie na czas nieokreślony.
- Wynagrodzenie wg. XIII kategorii zaszeregowania pracowników samorządowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie, pocztą elektroniczną na adres: urzad@czarna-woda.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji podatków i opłat w terminie do dnia 4.05. 2018 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://umcw.bip.gov.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 7. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458)”.
Czarna Woda 20 kwiecień 2018 r.
BURMISTRZ
/-/Arkadiusz Gliniecki