2019-07-03

OGŁOSZENIE

NABÓR NA STANOWISKO SEKRETARZA GMINY W URZĘDZIE MIEJSKIM

W CZARNEJ WODZIE

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Miejski w Czarnej Wodzie

ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda

II. Stanowisko:

Sekretarz Gminy

III. Kandydat przystępujący do naboru powinien spełniać następujące wymagania:

1. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe- preferowane kierunki: prawo, administracja, samorząd terytorialny,

2) wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,

3) obywatelstwo polskie,

4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5) znajomość przepisów regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,

6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) nieposzlakowana opinia,

8) co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,

9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy,

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej, ustroju samorządu terytorialnego i postępowania administracyjnego,

2) biegła obsługa komputera i doświadczenie w obsłudze oprogramowania, Systemów dziedzinowych obsługi urzędu firmy Radix, programu do redagowania edycji oraz publikacji uchwał i zarządzeń  Legislator firmy ABC PRO, oprogramowania do obsługi sesji rady i głosowań Vote App oraz do transmisji obrad rady i Wideo Stream APP firmy DSSS, obsługa strony WWW w WordPressie, obsługa strony BIP oraz urządzeń biurowych,

3) prawo jazdy kategorii B,

4) bardzo dobra znajomość regulacji prawnych z zakresu: finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, informacji niejawnych, Kodeksu wyborczego, Kodeksu pracy, Instrukcji kancelaryjnej.

5) znajomość struktur organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie,

6) znajomość prawna UE, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy europejskich,

7) umiejętność kierowania zespołem pracowników,

8) umiejętność zarządzania kadrami,

9) umiejętność samodzielnej pracy, operatywność, komunikatywność i dyspozycyjność,

10) kreatywność w działaniu i tworzeniu poprawnych relacji interpersonalnych,

11) umiejętność zachowania życzliwości i uprzejmości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami i interesantami,

12) dyspozycyjność.

 

IV. Warunki pracy na stanowisku:

1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda

2. Praca na pełny etat.

3. Umowa na czas nieokreślony.

4. Brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

5. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych( Dz. U. z 2018r.  poz. 936) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie.

6. Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

 

V. Zakres obowiązków:

Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu a w szczególności:

1) Opracowywanie projektów zmian Regulaminu organizacyjnego, kontrola jego funkcjonowania oraz przedstawianie wniosków usprawniających.

2) Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy.

3) Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr.

4) Koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy.

5) Rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczących podziału zadań.

6) Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu i Gminy oraz należytym bezstronnym i terminowym załatwianiem przez bezpośrednio podległych pracowników spraw indywidualnych leżących w kompetencjach samorządu Gminy.

7) Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu.

8) Nadzór nad przygotowaniem uchwał Rady oraz zarządzeń Burmistrza.

9) Nadzór nad przygotowaniem materiałów na Sesję Rady i posiedzenia komisji.

10) Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych.

11) Koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych.

12) Przyjmowanie oświadczeń woli spadkodawcy.

13) Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami.

14) Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej ora strony www.czarna-woda.pl.

15) Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.

2. Sekretarz nadzoruje bezpośrednio sprawy z zakresu:

1) ewidencji ludności,

2) planowania przestrzennego i budownictwa ogólnego,

3) ładu i porządku publicznego oraz ochrony przeciwpożarowej,

4) kultury,

5) sportu i turystyki,

6) promocji Gminy,

7) gospodarki komunalnej,

8) transportu i komunikacji,

9) gospodarki mieszkaniowej,

10) ochrony i promocji zdrowia.,

11) działalności gospodarczej,

12) opieki nad miejscami pamięci narodowej.

3. Sekretarz współpracuje z Burmistrzem w zakresie:

1) pozyskiwania dofinansowania z zewnętrznych źródeł w tym z funduszy UE, na realizację projektów i zadań planowanych przez Gminę.

2) przygotowania, koordynacji i realizacji inwestycji.

3) koordynacji przygotowania projektów oraz wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej.

4) integracji z Unia Europejską.

4. Sekretarz współpracuje i współdziała z:

1) Radą Miejską i jej komisjami,

2) Samorządami Sołeckimi,

3) Innymi jednostkami działającymi na terenie Gminy, powiatu i województwa w zakresie swoich kompetencji.

5. Wykonując swoje zadania sekretarz sprawuje bezpośrednio nadzór nad samodzielnymi stanowiskami pracy wchodzącymi w skład Urzędu.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w czerwcu 2019r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 6%

VII. Wymagane dokumenty:

1. CV.

2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

3. Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie.

3. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, opinie, referencje.

4.Pisemne oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://umcw.bip.gov.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 7. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r, poz. 1000 z zm.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z zm.)”.

 

VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:

1. Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać drogą pocztową w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, pokój nr 19 do dnia 15.07.2019 r., do godz. 15.15, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy”.

2. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie oznaczonym w pkt. 1 nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone adresatom.

3. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej. 

4. Dokumenty osób, które nie zostaną zaproszone do zawarcia umowy, będą do odbioru w sekretariacie Urzędu, w godzinach pracy.

 

IX. Komisja konkursowa działa w następujący sposób:

1. Na podstawie dokumentów komisja stwierdza, czy kandydat spełnia warunki oraz decyduje o dopuszczeniu kandydata do rozmowy kwalifikacyjnej.

2. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani telefonicznie.

3. Po zakończeniu konkursu komisja wyłania kandydata na stanowisko.

4. Z czynności komisji sporządza się protokół.

5. Komisja przekazuje wyniki konkursu Burmistrzowi.

Informacje dotyczące naboru na stanowiska urzędnicze dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej.

https://umcw.bip.gov.pl/nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze/

 

 

Obowiązek informacyjny:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Czarnej Wodzie reprezentowany przez Burmistrza Czarnej Wody,

2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: e-mail: iod@czarna-woda.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6ust.1lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974r.

4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji nie dłuższy niż 3 miesiące, a następnie poddane zniszczeniu,

5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne - wyłącznie na potrzeby rekrutacji,

9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

 

Czarna Woda 3 lipiec 2019 r.

 

BURMISTRZ

/-/Arkadiusz Gliniecki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..