OGŁOSZENIE
NABÓR NA STANOWISKO SEKRETARZA GMINY W URZĘDZIE MIEJSKIM
W CZARNEJ WODZIE
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Czarnej Wodzie
ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda
II. Stanowisko:
Sekretarz Gminy
III. Kandydat przystępujący do naboru powinien spełniać następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe- preferowane kierunki: prawo, administracja, samorząd terytorialny,
2) wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
3) obywatelstwo polskie,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) znajomość przepisów regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) nieposzlakowana opinia,
8) co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy,
2. Wymagania dodatkowe:
1) wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej, ustroju samorządu terytorialnego i postępowania administracyjnego,
2) biegła obsługa komputera i doświadczenie w obsłudze oprogramowania, Systemów dziedzinowych obsługi urzędu firmy Radix, programu do redagowania edycji oraz publikacji uchwał i zarządzeń Legislator firmy ABC PRO, oprogramowania do obsługi sesji rady i głosowań Vote App oraz do transmisji obrad rady i Wideo Stream APP firmy DSSS, obsługa strony WWW w WordPressie, obsługa strony BIP oraz urządzeń biurowych,
3) prawo jazdy kategorii B,
4) bardzo dobra znajomość regulacji prawnych z zakresu: finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, informacji niejawnych, Kodeksu wyborczego, Kodeksu pracy, Instrukcji kancelaryjnej.
5) znajomość struktur organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie,
6) znajomość prawna UE, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy europejskich,
7) umiejętność kierowania zespołem pracowników,
8) umiejętność zarządzania kadrami,
9) umiejętność samodzielnej pracy, operatywność, komunikatywność i dyspozycyjność,
10) kreatywność w działaniu i tworzeniu poprawnych relacji interpersonalnych,
11) umiejętność zachowania życzliwości i uprzejmości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami i interesantami,
12) dyspozycyjność.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miejski w Czarnej Wodzie, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda
2. Praca na pełny etat.
3. Umowa na czas nieokreślony.
4. Brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
5. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych( Dz. U. z 2018r. poz. 936) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie.
6. Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
V. Zakres obowiązków:
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu a w szczególności:
1) Opracowywanie projektów zmian Regulaminu organizacyjnego, kontrola jego funkcjonowania oraz przedstawianie wniosków usprawniających.
2) Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy.
3) Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr.
4) Koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy.
5) Rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczących podziału zadań.
6) Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu i Gminy oraz należytym bezstronnym i terminowym załatwianiem przez bezpośrednio podległych pracowników spraw indywidualnych leżących w kompetencjach samorządu Gminy.
7) Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu.
8) Nadzór nad przygotowaniem uchwał Rady oraz zarządzeń Burmistrza.
9) Nadzór nad przygotowaniem materiałów na Sesję Rady i posiedzenia komisji.
10) Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych.
11) Koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych.
12) Przyjmowanie oświadczeń woli spadkodawcy.
13) Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami.
14) Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej ora strony www.czarna-woda.pl.
15) Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
2. Sekretarz nadzoruje bezpośrednio sprawy z zakresu:
1) ewidencji ludności,
2) planowania przestrzennego i budownictwa ogólnego,
3) ładu i porządku publicznego oraz ochrony przeciwpożarowej,
4) kultury,
5) sportu i turystyki,
6) promocji Gminy,
7) gospodarki komunalnej,
8) transportu i komunikacji,
9) gospodarki mieszkaniowej,
10) ochrony i promocji zdrowia.,
11) działalności gospodarczej,
12) opieki nad miejscami pamięci narodowej.
3. Sekretarz współpracuje z Burmistrzem w zakresie:
1) pozyskiwania dofinansowania z zewnętrznych źródeł w tym z funduszy UE, na realizację projektów i zadań planowanych przez Gminę.
2) przygotowania, koordynacji i realizacji inwestycji.
3) koordynacji przygotowania projektów oraz wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej.
4) integracji z Unia Europejską.
4. Sekretarz współpracuje i współdziała z:
1) Radą Miejską i jej komisjami,
2) Samorządami Sołeckimi,
3) Innymi jednostkami działającymi na terenie Gminy, powiatu i województwa w zakresie swoich kompetencji.
5. Wykonując swoje zadania sekretarz sprawuje bezpośrednio nadzór nad samodzielnymi stanowiskami pracy wchodzącymi w skład Urzędu.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w czerwcu 2019r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 6%
VII. Wymagane dokumenty:
1. CV.
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3. Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie.
3. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, opinie, referencje.
4.Pisemne oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://umcw.bip.gov.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 7. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r, poz. 1000 z zm.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z zm.)”.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać drogą pocztową w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, pokój nr 19 do dnia 15.07.2019 r., do godz. 15.15, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy”.
2. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie oznaczonym w pkt. 1 nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone adresatom.
3. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej.
4. Dokumenty osób, które nie zostaną zaproszone do zawarcia umowy, będą do odbioru w sekretariacie Urzędu, w godzinach pracy.
IX. Komisja konkursowa działa w następujący sposób:
1. Na podstawie dokumentów komisja stwierdza, czy kandydat spełnia warunki oraz decyduje o dopuszczeniu kandydata do rozmowy kwalifikacyjnej.
2. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani telefonicznie.
3. Po zakończeniu konkursu komisja wyłania kandydata na stanowisko.
4. Z czynności komisji sporządza się protokół.
5. Komisja przekazuje wyniki konkursu Burmistrzowi.
Informacje dotyczące naboru na stanowiska urzędnicze dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej.
https://umcw.bip.gov.pl/nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze/
Obowiązek informacyjny:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Czarnej Wodzie reprezentowany przez Burmistrza Czarnej Wody,
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: e-mail: iod@czarna-woda.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6ust.1lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji nie dłuższy niż 3 miesiące, a następnie poddane zniszczeniu,
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne - wyłącznie na potrzeby rekrutacji,
9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Czarna Woda 3 lipiec 2019 r.
BURMISTRZ
/-/Arkadiusz Gliniecki